top of page

HATÉKONY ZÖLD KOMMUNIKÁCIÓ

A hatékony zöld kommunikáció területén a szükséges felméréseket követően:

  1. Elvégezzük a lehetséges fejlesztési területek ROI becslését

  2. Javaslatot készítünk az ütemezésre

  3. Megtervezzük a teljes projektet 

  4. Biztosítjuk a szakszerű megvalósítást

  5. Elkészítjük a szükséges eredményriportokat

Trusting Others

1

HITELESSÉG ÉS BIZALOM ÉPÍTÉSE

A zöld kommunikáció segít a vállalatoknak hitelességet szerezni, mivel a fogyasztók egyre inkább fontosnak tartják a környezetvédelmet és a fenntarthatóságot. Ha a vállalatok valóban aktívan részt vesznek a fenntarthatósági kezdeményezésekben, és ezt nyíltan kommunikálják, az növeli az ügyfelek bizalmát irántuk.

KARBONÜLTETVÉNY
Green Recycle Symbol

2

VERSENYELŐNY

A fenntarthatóság és a zöld gyakorlatok népszerűsítése révén a vállalatok versenyelőnyhöz juthatnak a piacon. A fogyasztók hajlamosak olyan vállalatokat választani, amelyek aktívan törődnek a környezeti és társadalmi kérdésekkel.

ÖRÖKERDŐ
New business partnership

3

VONZÓ MUNKÁLTATÓI MÁRKA

A zöld kommunikáció nemcsak a fogyasztók számára fontos, hanem a leendő alkalmazottak számára is vonzó lehet. Azok a vállalatok, amelyek aktívabbak a fenntarthatóság terén, vonzóbbnak tűnhetnek a munkavállalók számára, akik fontosnak tartják a környezeti és társadalmi felelősséget.

TALAJ ÁLTALI CO2 MEGKÖTÉS
Travel Apps

4

KOCKÁZATCSÖKKENTÉS

A vállalatok a környezeti és fenntarthatósági problémákra való odafigyeléssel csökkenthetik a hosszú távú környezeti és jogi kockázatokat. A zöld kommunikáció révén a vállalatok nyilvánosság elé vihetik a környezeti teljesítményüket és az erre irányuló erőfeszítéseiket.

KOCKÁZATCSÖKKENTÉS
Supreme Court

5

HATÓSÁGI ÉS JOGI ELVÁRÁSOK

Sok országban és iparágban nő az elvárás a fenntarthatóság és a környezetvédelem iránt. A zöld kommunikáció segíthet a vállalatoknak eleget tenni a szabályozói követelményeknek és elvárásoknak.

HATÓSÁGI ELVÁRÁSOK
people watching show

6

TÁRSADALMI HATÁS

A vállalatoknak lehetőségük van pozitív társadalmi hatást gyakorolni a környezeti és fenntarthatósági problémákra. A zöld kommunikáció révén ezeket a hatásokat szélesebb körben ismertté tehetik.

TÁRSADALMI HATÁS
bottom of page